همه چی توش پیدا میشه حتی برای شما

این وبلاگ رسمی سعید است .

همه چی توش پیدا میشه حتی برای شما

این وبلاگ رسمی سعید است .

درباره بلاگ

این وبلاگ مطعلق به سعید است.
و امیدوارم از مطالب آن لذت ببرید.
با تشکر از همه
در ضمن اگر مطلبی رو خواستید دانلود کنید نشد به خاطر fill ****tering سرور هستش

طبقه بندی موضوعی



تا ده‌- دوازده سال پیش، کم‌تر کسی فکر می‌کرد که تلفن همراه، از وسیله‌ای برای مکالمات روزمره، به دستگاهی تبدیل شود که بدون آن انجام بسیاری از کارهای مهم و ضروری ممکن نباشد. امروزه به راحتی می‌توانید با موبایل کارهای بانکی‌تان را انجام دهید، قبض‌های مختلف را پرداخت کنید، با دوستان‌تان گپ بزنید و اخیراً هم که می‌توانید هتل رزرو کنید و برنامه‌ی سفر بچینید. تهیه‌ی خدمات سفر از طریق موبایل، امکان جدیدی است که توسط وب‌سایت زورق برای تمام کاربران گوشی‌های تلفن هوشمند فراهم شده است. 

توسعه‌ی خدمات و سرویس‌ها، روال کاری معمول گروه زورق است و با توجه به انقلاب تکنولوژی در عصر ارتباطات، فعالیتی مستمر و مداوم خواهد بود. طبق پیش‌بینی مراکز آماری، تا پایان سال 2013 تعداد کاربرانی که با موبایل یا تبلت به اینترنت وصل می‌شوند، بیشتر از کسانی که با کامپیوتر این کار را انجام می‌دهند خواهد شد. این رشد کاربران مطمئناً در ایران نیز رقم قابل توجهی خواهد داشت. طی همین یک سال اخیر، حدود 15 درصد از بازدیدکنندگان زورق، برای بازدید وب‌سایت از تبلت یا گوشی‌های هوشمند استفاده کرده‌اند. 

نسخه‌ی موبایل زورق که از اول آبان‌ماه امسال در اختیار کاربران وب‌سایت قرار گرفته، توسط تیم فنی این وب‌سایت و در داخل ایران طراحی شده است. برای استفاده از نسخه‌ی موبایل وب‌سایت زورق، کافی است در مرورگر موبایل یا تبلت خود آدرس zoraq.com را وارد کنید. این نسخه با توجه به محدودیت‌های سرعت اینترنت، حجم کمی دارد و به سرعت بارگذاری می‌شود تا در سفرهای خود بتوانید با استفاده از راهنمای سفر زورق، به راحتی اطلاعات مقصد را پیدا کنید: کجا خرید کنید، غذا بخورید، تاکسی بگیرید، دیدنی‌ها را ببینید و... 

در این نسخه، سعی شده تا با توجه به محدودیت‌های دستگاه‌های تلفن همراه، خواندن راهنمای سفر و اطلاعات فارسی و انگلیسی هتل‌ها به راحتی امکان‌پذیر باشد. کاربری این نسخه هم مطابق با نیازهای یک کاربر موبایل در نظر گرفته شده. در فازهای بعدی این پروژه، قرار است بخش‌های بیشتری از وب‌سایت زورق بر روی موبایل فعال شوند تا کاربران بتوانند از تمام خدمات وب‌سایت در سفر استفاده کنند. تازه آن هم پایان کار نخواهد بود؛ بعد از آن، قرار است اپلیکیشن زورق به راه بیفتد. 

اگر از نسخه‌ی موبایل زورق استفاده کردید، می‌توانید نظرات خودتان را از طریق این صفحه ثبت کنید تا در فازهای بعدی نسخه‌ی موبایل و اپلیکیشن زورق مورد استفاده قرار بگیرد. اگر دوست دارید جزو اولین نفراتی باشید که از سرویس‌های جدید سایت زورق باخبر می‌شوند، می‌توانید با عضویت در خبرنامه‌ی زورق، خبرها را مستقیماً دریافت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی