همه چی توش پیدا میشه حتی برای شما

این وبلاگ رسمی سعید است .

همه چی توش پیدا میشه حتی برای شما

این وبلاگ رسمی سعید است .

درباره بلاگ

این وبلاگ مطعلق به سعید است.
و امیدوارم از مطالب آن لذت ببرید.
با تشکر از همه
در ضمن اگر مطلبی رو خواستید دانلود کنید نشد به خاطر fill ****tering سرور هستش

طبقه بندی موضوعی
نوشابه تگری بهتر است یا پورشه سواری!
90 دقیقه فوتبال دیروز، فقط 90 دقیقه نبود؛ ماه‌ها و هفته‌ها و روزها پول و وقت و انرژی صرف شد تا رستم‌ها روی چمن آزادی حاضر شوند.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دربی 77 پس از آن همه به قول معروف " آفتابه لگنی‌" که تهیه شده بود تا یک شام معروف سرخابی ما را مهمان کنند فهمیدم که این همه افاده فقط متعلق به بیرون مستطیل سبز بود، حال بگذریم از روزهای گذشته که هر کدام از این رستم‌های میلیاردر‌گلویی تازه می‌کردند و مصاحبه پشت مصاحبه که "من آنم که رستم بود پهلوان‌" خلاصه بعضی وقت‌ها حسرت می‌خوردیم که ای کاش من هم اینقدر فوتبال بلد بودم! پول می‌گرفتم و مردم از دیدنم لذت نمی‌بردند.


از روز سه شنبه بود که اگه اشتباه نکنم خیلی از دوستداران همین آقایون میلیاردر از کیلومتر‌ها دورتر از تهران از گرمای جنوب تا هوای مطبوع شمال از شرق دور و غرب نزدیک و ... خلاصه آمده بودند به آوردگاه آزادی تا رستم‌های میلیاردی را ببینند که در چمن ورزشگاه غوغا به پا می‌کنند و نوش جونشان باشد این همه پول و زحماتی که به پایشان می‌ریزند اما ...


سوت بازی را که زدند خدا را شکر یکی از سرپرست‌های دو تیم هم به نظر تماشاگران احترام گذاشت و خوابش برد تا نشان بدهد بابا واقعا عجب فوتبال خواب آوری! 


ستاره‌های کوچولویی که ما از دور فکر می‌کردیم خیلی بزرگ هستند اما از نزدیک اصلا تماشایی نیستند، آنقدر کسل شده بودم که وقتی داشتم به چمن و ساق‌هایی که بی تفاوت می‌دوند نگاه می‌کردم رفتم در رویا و بدون ماشین حساب قیمت بازیکنان را حساب کتاب کردم؛ حدود دویست و پنجاه میلیارد ریال ناقابل حاصل تلاش ریاضی و حساب بنده بود که البته وقتی تمام شد ساعت داشت دقیقه 80 بازی را نشان می‌داد.....


10 دقیقه فرصت داشتم، تا سوت پایان بازی نخورده! و اوقات فراغت و استراحتم به پایان نرسیده! یه کم دیگه توی رویا سیر کنم یاد فوتبال های زمین خاکی محلمون که افتادم یاد گل کوچیک های محلمون افتادم! به یاد علی ریزه با اون دریبل های قشنگش که اگه قول یه نوشابه بهش می دادی از مارادونا هم بهتر بازی می کرد...


دلم گرفت! آخه این میلیاردرهای بدرد نخور چی بلد بودن که بچه محل های ما توی زمین خاکی انجام نمی دن؟ 


کاش بساط تیر دروازه رو توی کوچمون راه می نداختیم و این همه راه تا تهرون نیومده بودیم . ای کاش حداقل 4 گل می دیدیم و به جای صرف این همه هزینه برای دیدن ستاره های پوشالی...


بعد از یک فوتبال محلی با تعصب یک نوشابه تگری هم توی رگ می زدیم..


فقط دلم میسوزه که این همه آدم کار و زندگیشون کنار گذاشتن و دنبال یه عده بی تعصب هوار هوار میزنن اونا هم که مثل رستم راه می رن و سوار رخش های پورشه ای میشن و صفرهای پولشون اندازه صفحه های شاهنامه است، بی تفاوت تر از همیشه به آرایش موهاشون و لباس پوشیدن فرداشون فکر می کنن...


حال که می خوام به شهرمون برگردم احساس می کنم کیلومترها همه به توان 2 رسیده اند و راه خیلی طولانی تر شده اما خوشحالم که این سفر خیلی مسائل را برام روشن کرد کاش یکی پیدا میشد به بچه محل های ما که خیلی هم میلیاردر نیستند، رستم نیستند و رخش ندارند یک نوشابه تگری می داد بعد می فهمیدن مارادونا کیلو چنده... ./مح

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی